dijous, 21 d’octubre del 2010

M’agrada que em toquin, que m’experimentin. M’agrada que m’entenguin i em comentin.
Puc tenir diferents públics, diferents opinions, diferents punts de vista i sé totes les llengües del món. Gairebé sempre estic especialitzat en alguna cosa.
M’agrada ser un clàssic, per així, difamar la’historia de qui sap qui en la seva respectiva època. M’agrada saber que res mor gràcies a mi , i així ajudo a que tothom recordi les característiques de l’època, el personatge, o la situació de la que parlo.
Sóc fàcil de cremar, faig mal si sóc projectat al cos d’algun individu. M’agrada que la gent aprengui de mi, que m’utilitzin com a model d’ensenyança i es creguin el que dic quan el que dic és cert. També m’agrada inventar-me coses i que la gent viatgi a un altre món i tregui el màxim profit de la seva imaginació.
No m’agrada que m’abandonin en una biblioteca o en un prestatge qualsevol, doncs sóc un llibre i he estat creat per ser llegit.

Camila Sanint.

1 comentari:

Alba L. ha dit...

Molt bonic Camila! =) és molt original!