dimarts, 26 d’octubre del 2010

Camps de maduixes

Camps de maduixes és un llibre que vaig llegir fa un parell d’anys, a català. Sorprenentment va ser molt plaent llegirme’l, ja que és un generre molt juvenil. Tracta sobre joves que han estat involucrats en el tema drogues(en especial l’extasi)i una del grup esta en coma per sobredosis.
És un llibre molt entretingut i et fa veure l’altra perspectiva de la nit, no tot es festa i diversió, també hi ha una cara dolenta en aquestes situacions. Realment m’agrada molt aquest llibre. 
Crec que pot ser un llibre que faria a molts joves  veure la vida d’una altra manera, i que no hi ha necesitat de destrosar-se d'aquesta manera. La història és molt entretinguda i des del principi t'enganxa amb facilitat. Penso que pot agradar a molts joves, i el recoman-ho.


Jordina Solans

5 comentaris:

lectors i llibres ha dit...

eii jo també l'he llegit, era força impactant però realista, el vaig llegir quan feia 6è de prinaria i està clar que t'aclareix tot aquest món de les drogues.

lectors i llibres ha dit...

per cert, sóc la Judit, jaja.

Anònim ha dit...

També se n'ha fet la pel.lícula:

http://oficidelector.blogspot.com/2010/02/el-canemas-dun-film-agradablement.html

carme

lectors i llibres ha dit...

Molt interessant;)

Nina i Marco ha dit...

No l'he llegit pèro se que m'agradarà molt. Parece molt interessant.