divendres, 15 d’octubre del 2010

Fer de la lectura la teva passió

Sé llegir des dels cinc anys i com a novetat, em volia llegir tots els llibres que trobava a la meva vista. Anaven passant els anys i cada vegada m’aficionava més el fet de llegir, m’era igual el gènere que fos, d’aventures, màgics, fantàstics… jo només volia llegir. Però…el temps va passar i les opinions canvien. Quan vaig entrar a l’institut se’m feien muntanyes de lectures al meu cap només de pensar que m’havia de llegir una certa quantitat de llibres. Aquesta opinió em va afectar durant dos anys ben bé, però, vaig tornar a canviar d’opinió i molt més, sent una noia en plena adolescència. A tercer vaig adonar-me que llegir m’agradava i podia tornar la meva passió. Llibres que a pocs alumnes els agradaven perquè costaven de seguir pel fet de no ser linials, a mi m’agradaven. Actualment aquí estic, fent el batxillerat de literatures i llegint llibres clàssics.

Aquí us deixo un enllaç


Marta Hormigo