dilluns, 25 d’octubre del 2010

Lectura obligatòria



L’any passat a classe de castellà vàrem llegir un llibre anomenat Marina. A mi no em solen agradar les lectures que fem a l’institut però aquest llibre va ser diferent. No sé per què em va agradar. Al principi del llibre vaig pensar que era molt avorrit però poc a poc vaig anar comprenent i em vaig deixar emportar pel llibre. Vaig començar a llegir i no vaig parar fins que el vaig acabar. Jo ja havia llegit algun llibre de Carlos Ruiz Zafón però no em van agradar tant com aquest.
Aquest llibre jo el recomanaria a tots els alumnes de l'ESO i de batxillerat que jo sé que no els  agrada llegir, i que com hi estan obligats, que llegeixin aquest llibre perquè és millor que si llegeixen algun llibre  llegeixin aquest que a mi em va agradar molt. No sé si aquest llibre va tenir molt èxit o no, l’únic que sé és que possiblement és l’únic llibre de lectura obligatòria que m’ha agradat i que m’he llegit sencer.

Marco

3 comentaris:

Carla ha dit...

Realment està molt be el teu comentari del llibre, tot i que jo tambe me'l vaig haver de llegir sencer i no em va agradar gaire, malgrat que la història era interessant. El vaig trobar massa llarg, lent de llegir i potser molt "dens", de manera que a vegades se'm feia molt pesat de llegir.

vagi bé MUJIN!

Elsa ha dit...

Aquest llibre em va encantar; la Carlatéraó en què al final s'et feia molt llarg però jo,commés llegia, més m'enganxava:)

jordina ha dit...

És un llibre molt interesan, jo també le llegit.:))