dimarts, 23 de novembre del 2010

"A tres metros sobre el cielo"

Com ja vaig dir la setmana passada, volia penjar el resum del llibre de Federico Moccia que ha estat un Best Seller que es titula "A tres metros sobre el cielo". Tot i que no l'he acabat encara m'agradaria deixar-vos aquest enllaç del trailer de la pel·lícula i quan trobi el que estava buscant ja l'adjuntaré. De fet quan jo em llegeixo un llibre no m'agrada veure la pel·lícula, sobretot si el llibre m'ha agradat. No la veig pel fet que no vull decepcionar-me de com estigui muntada. Tot i que de segur que no sempre ha de ser dolenta. Aquest trailer que us adjunto l'he trobat força bé perquè no hi ha gaire diferència amb el llibre. Si hi ha algú que no s'ha llegit el llibre, li recomano que primer la vegi i després llegeixi. Pels qui esteu interessats, el film s'estrena el dia 3 de desembre als cinemes.


PD: si la veieu espero que us agradi, sinó llegiu el llibre que de ben segur us agradarà


Marta H.