dissabte, 6 de novembre del 2010

Perdona si et dic amor

Perdona si et dic amor és una novel·la de l’escriptor italià Federico Moccia, i el seu títol original en italià és Scusa ma ti chiamo amore . Aquest llibre juntament amb d’altres com per exemple “A tres metres sobre el cel” o “Tinc ganes de tu, són una sèrie de llibres d’aquest mateix escriptor que han tingut gran èxit en els últims anys entre el públic adolescent femení.  Tots els llibres d'aquest autor tracten sobre temes d'amor principalment. El perquè del qual us parlo d’aquest llibre és que a mi sincerament em va agradar molt quan me’l vaig llegir, ja que molta gent m'en havia parlat, i va ser un llibre que el vaig disfrutar molt i que em va enganxar de tal manera que no podia parar de llegir-me’l. També ha sortit una pel·lícula del llibre de Moccia, que com sol passar en totes les pel.lícules adaptades a llibres deixen molt que desitjar.
La novel·la parla d’un publicista de trenta-set anys que no esta passant pel millor moment de la seva vida i d’una estudiant de 17 anys, que es coneixen en un accident de trànsit per pura casualitat. A partir d’aquesta primera trobada, les trobades es succeeixen, i el que al principi sembla una relació còmica sense  cap mena de sentiment es transforma en una història d’amor, amb inconvenients i problemes degut a la diferència d’edat.
A mi personalment el que més  m’ha agradat del llibre són els diàlegs entre els personatges, i la mescla de diferents temes en la mateixa obra: com és la joventut actual, la moda,  la música, somnis, aspiracions i imprevistos. També fa un gran reflex de la societat actual, i aixó d’alguna manera t’endinsa més en la trama.

Aqui us deixo un enllaç del trailer de la pel.licula, per si us interessa ( a mi la pel.lícula comparada amb el llibre no em va agradar gaire, preferentment us recomano que us llegiu el llibre): http://www.youtube.com/watch?v=6_Gm8zk_Ziw

Per si ja us heu llegit el llibre i us interessen més llibres de l'autor també adjunto la pagina web de Moccia, on apareixen moltes altres obres seves i qualsevol informació que volgueu:


Carla Linares

1 comentari:

jordina ha dit...

sembla interesant,intentare llegirme'l :)