dimarts, 11 de gener del 2011

Tinc ganes de tu


Tinc ganes de tu és un llibre de Federico Moccia. Aquesta historia és la continuació del llibre " A tres metros sobre el cielo". Aquesta vegada explica que han passat ja dos anys des de la marxa d'Step cap als Estats Units per intentar oblidar el seu antic amor. Després d'haver passat dos anys ja és hora de tornar a casa, és a dir, a Roma. Al vol cap a la seva ciutat natal coneixerà a una hostessa de vol amb el nom d'Eva i amb la qual s'intercanviarà el número de mòbil. Ell s'allotjarà a casa del seu germà Paolo ja que per problemes familiars explicats a l'altre llibre no es porta bé amb la seva mare. Als primers dies d'estar allà, l'hostessa que va conèixer, el truca i queden alguns dies. Poc a poc el que sent per Eva canviarà cap a una altra banda que prendrà el nom de Ginevra, Gin pels amics i que accidentalment es coneixen. Dic accidentalment perquè les seves vides canvien a partir del moment que Stepva a posar benzina a la moto. Aquell dispensador està "trucat" de tal manera que els Diners que poses, mai serveixen ja que van a parar a una petita capsa tancada amb un candau extraordinari. A partir d'aquest moment el llibre es transformarà en una història d'amor sense fi, o al menys això vol aconseguir quan el protagonista llença la clau del candau de l'amor al riu (lloc on totes les parelles tanquen un candau, llencen la clau al riu i estaran junts per sempre). Aquesta història tindrà alts i baixos, com passa amb totes les històries d'amor i no d'amor, sinó d'amistats. El final d'aquest llibre queda una mica penjat i et quedes amb molta intriga, però tot i això ha estat força bé. 

Personalment esperava una mica més d'aquest llibre, però no m'ha decepcionat gaire la veritat. Pren un altre toc diferent a A tres metros sobre el cielo. Al primer Step és el típic noi macarra que s'enamora d'una noia de "l'alt standing" i en aquesta no és així. Ell és diferent respecte al primer i s'enamora d'una noia del mateix status social. 

Abans de començar aquest llibre tenia por de la decepció, perquè em va agradar molt la primera part i no volia decebre'm. Però he pogut experimentar que no ha estat així, que m'ha agradat. Tot i així té un però i és que és molt ensucrat, massa amor i aquest tipus de llibre tan extremats no m'acaben de convèncer, però en general, la història està molt bé i sobretot m'agrada els salts narratius que fa en un mateix capítol.

Aquest llibre només el recomano a la gent que li encantin les històries d'amor, però sobretot amor intrigant, que tot va molt bé, però al final hi ha un canvi i no saps ben bé com acaba.

Aquí us deixo un enllaç relacionat amb el llibre


Marta Hormigo

4 comentaris:

Nina Wollersberger ha dit...

màgradaria llegir "tres metres sobre el cielo" i aquest també!

Alba L. ha dit...

Marta!
Veig que Moccia ha estat un autor que t'ha agradat força. Potser em llegiré a "A tres metres sobre el cel" com diu la Nina.

Felicitats pels posts!!

Petonss :)

Alba Lafarga

Elsa ha dit...

Jo vaig llegir el llibre " a tres metros sobre el cielo" i em va agradar molt tot i que el final em va desepcionar ja que és una història d'amor tant bonica i passional que finalitza d'aquesta manera, tot i que está bé perquè fa la història relaista, tot i així vaig disfrutar del llibre però no crec que llegeixi el segon<, però ho puc probar!

Marta H. ha dit...

Elsa si t'agraden els llibres massa "ensucrats" llegeix "Tinc ganes de tu" però si no t'agraden, com és el meu cas no ho facis perquè et decepcionarà una mica.

Alba i Nina bona eleció volent llegir "A tres metres sobre el cel" està molt bé i m'agrada molt la forma d'escriure de Moccia.